FAQ
INSCHRIJVEN
Bezoek de registratiepagina op deze website en klik op de registratiebutton. U komt dan direct in de online inschrijfmodule. Doorloop de verschillende stappen en u ontvangt een automatische bevestiging van inschrijving. Het secretariaat zal u de finale bevestiging toesturen, na controle van uw registratie.
U kunt een verzoek tot het aanmelden van een groep vanaf 5 personen sturen aan registrations@congresscare.com.
Online aanmelden kan tot een dag voorafgaand aan het congres.
Let op, aanmelden gaat op volgorde van binnenkomst op datum en daarbij geldt vol=vol.
WIJZIGEN / ANNULEREN
U kunt een wijziging in uw registratie aanvragen via registrations@congresscare.com. U kunt uw registratie zelf niet online wijzigen.
U kunt uw registratie alleen schriftelijk annuleren door een email te sturen aan registrations@congresscare.com. U ontvangt hiervan een schriftelijke bevestiging. De annuleringvoorwaarden kunt u vinden op de registratiepagina.
BETALEN
U kunt in de online registratie module uitsluitend betalen door middel van het afgeven van een éénmalige incassomachtiging of via iDeal.
Bij een groepsregistratie geschiedt de betaling door middel van één factuur per groep.
ACCREDITATIE / CERTIFICAAT
Op deze website kunt u terug vinden voor welke verenigingen accreditatie is aangevraagd, en welke punten reeds zijn toegekend.
Indien de vereniging in GAIA is opgenomen, zal het congressecretariaat na afloop van het congres binnen twee weken de accreditatiepunten toekennen in uw persoonlijk dossier,
U ontvangt per email binnen twee weken na afloop van het congres een certificaat van deelname.
PRESENTATIES
De presentaties worden (indien de spreker hiervoor toestemming heeft gegeven), binnen twee weken na het congres op de congres website geplaatst. Wanneer u aanwezig bent geweest bij de bijeenkomst ontvangt u het wachtwoord per email welke u nodig heeft om de presentaties te bekijken.
OVERIGE VRAGEN
Staat uw vraag er niet tussen? Mail dan naar registrations@congresscare.com